Calea Martirilor, nr. 89 , cod: 300775
Timisoara
Pentru a trimite cv-ul trebuie sa fi logat si sa ai uploadat poza si cv-ul
Completeaza campurile de mai jos cu adresa
de pornire.
<!-- START COD HARTA -->
<script language="JavaScript">
map_type="general";
map_width = "484";
map_height = "220";
map_zoom="2";
loc_name="C%26amp%3BD+Executive+Consulting";
loc_coord="";
loc_address="Calea Martirilor 89";
loc_city="Timisoara";
loc_country="Romania";
loc_info= "Calea Martirilor, nr. 89<br>tel. 0040 0256 488 012, fax. 0040 0256 488 012<br><a href=\'http://infoo.ro/finante/contabilitate/Timisoara/C&D-Executive-Consulting-TJ113273TX.html\'>detalii</a>";
loc_link="";
loc_target="_blank";
</script>
<script language="JavaScript" src="http://www.infoo.ro/map2/mapaddress.js"></script>
<!-- SFARSIT COD HARTA -->
C&D Executive Consulting va pune la dispozitie servicii de contabilitate,salarizari, administrare de personal, consultanta, printr-un management financiar precis si eficient.
Promptitudinea și precizia serviciilor C&D Executive Consulting vă oferă importante economii de timp și de bani.
Primul pas în livrarea serviciului de contabilitate îl reprezintă preluarea documentelor primare ale firmei dumneavoastră. În această etapă, C&D Executive Consulting vă oferă asistență în organizarea și arhivarea documentelor primare.
Serviciile de contabilitate oferite de compania noastră cuprind întocmirea următoarelor situații: documentația primară note de recepție și constatare diferențe, jurnalul de vânzări, jurnalul de cumpărări, registrul de casă, situații sold clienți, situații sold furnizori, situație centralizată a cheltuielilor, descărcare de gestiune, stocuri și adaosuri, mijloace fixe, obiecte de inventar, balanța de verificare, fișa cartea mare, registru jurnal, registru inventar, calculul impozitului pe venit, respectiv a impozitului pe profit, întocmirea declarațiilor aferente, întocmirea bilanțului contabil.
Pentru societățile plătitoare de TVA, serviciile de contabilitate cuprind întocmirea următoarelor situații suplimentare: calcul TVA aferent vânzărilor, calcul TVA aferent achizițiilor, decont de TVA.
Pachetul managementul salariilor cuprinde următoarele servicii componente: preluarea fișelor de pontaj, preluarea documentelor aferente contractelor de muncă, întocmirea statelor de plată, întocmirea fișelor fiscale ale angajaților și a centralizatorului cu personalul angajat, stabilirea obligațiilor de plată, întocmirea și depunerea declarațiilor obligatori (CAS, fondul de șomaj, fondul de sănătate, administrația financiară), înregistrarea contractelor de muncă, a actelor adiționale și a deciziilor aferente acestora la ITM, gestionarea relației cu AJOFM în vederea obținerii de subvenții sau reparații - depunerea lunară a anexelor pentru angajații care sunt subvenționați de AJOFM, actualizarea Registrului Unic de Personal, eliberarea adeverințelor către angajați, întocmirea documentelor necesare în vederea plații salariilor către angajați.
Pentru mai multe detalii, va rugam sa vizitati site-ul companiei.