FB Promo
Youtube Select ajunge si în Romania
Vizite: 128
10 octombrie 2020
Pe Youtube, televizorul a luat deja locul desktopului
Pe Youtube, televizorul a luat deja locul desktopului
Foto: Pe Youtube, televizorul a luat deja locul desktopului
Share |

Google va lansa și în România, în luna octombrie 2020, Youtube Select, un mod mai eficient de plasare a reclamelor în videoclipuri. Statisticile de consum video din 2020 arată că utilizatorii petrec tot mai multe ore pe Youtube și urmăresc videoclipurile mai mult pe televizoare decât pe desktop-uri, descrie HotNews.

Telefonul mobil rămâne însă principalul dispozitiv de pe care majoritatea utilizatorilor români accesează conținut video pe Youtube, spune Florin Pravai, Head of Domestic Market la Google România.

În interviul acordat StartupCafe.ro, Florin Pravai explică ce modificări au apărut în tendințele de consum video pe Youtube din acest an în România, spune ce canale performează intern dar și extern și anunță lansarea unui nou produs destinat agențiilor și creatorilor de conținut.

Statistici Youtube Romania 2020, pe scurt:

- 12 milioane de utilizatori intră lunar pe YouTub;

- 9 milioane se uită zilnic la videoclipuri;

- Utilizatorii petrec cu 25% mai mult timp pe Youtube, în comparație cu 2019;

- Canalele clasice de televiziune pierd teren în favoarea conținutului video de pe internet, mai ales la audiența tânără (18-35 ani);

- Cel mai folosit dispozitiv pentru urmărit video pe Youtube rămâne telefonul mobil;

- Televizorul a luat deja locul desktopului - care a coborât pe locul 3 în clasamentul dispozitivelor pentru vizionat video pe Youtube;

- În carantină utilizatorii au urmărit cel mai mult clipuri despre gătit și fitness, urmate de conținut medical, divertisment și știri.

StartupCafe.ro: Cum a modificat criza sanitară din ultimele luni consumul media din România?

Florin Pravai: În perioada de început a pandemiei, timpul petrecut pe internet a crescut accelerat. Pe YouTube, am văzut o creștere cu peste 50% raportată la perioada similară a anului trecut. Aceasta creștere s-a mai atenuat in ultimul timp, dar trendul se păstrează, iar utilizatorii petrec acum pe YouTube, în medie, cu peste 25% mai mult timp în comparație cu anul trecut.

StartupCafe.ro: Ce tip de conținut video s-a consumat cu predilecție în perioada carantinei?

Florin Pravai: Pe primele 2 locuri s-au situat, detașat, clipurile despre gătit și fitness. Romanii au gătit mai mult, dar au și avut grijă să facă sport, să nu ia kilograme în plus. Oamenii au urmărit cu interes crescut și conținut cu specific medical, divertisment sau știri.

Sursa: HotNews
Foto: Hotnews
Lasa un mesaj
Nume (obligatoriu)
Adresa ta de e-mail (aceasta nu va fi publicata)
Mesaj
Completeaza textul din imagine
Parteneri:
Centru de Limbi Moderne, cursuri si testare internationala, Servicii educationale de calitate. Proiecte sociale si programe de dezvoltare personala.
Language Center & Professional Training, Internet & Software Development Solutions, Multimedia Development, Audio & Video Production
INFOO Hosting, Register and Transfer Web Domain Names: .com .org .info .ro and more
Ofera informatii, consiliere, asistenta si raspunsuri la intrebari privind Uniunea Europeana in judetele Timis si Caras-Severin.
Centrul de Voluntariat Timisoara asigura comunitatii posibilitatea solutionarii problemelor prin intermediul voluntariatului.
YMCA Romania are ca scop dezvoltarea societatii contemporane prin formarea pozitiva a tinerilor, pentru consolidarea comunitatii.