Facebook lansează, de la 1 ianuarie 2015, termeni noi de utilizare îndreptați mai mult către protejarea confidențialității, alături de o pagină nouă cu scop informativ și cu mai multe opțiuni prin care utilizatorul poate alege mai puțină publicitate, relateaza Mediafax.
Noua pagină numită "Privacy Basics" / "Informații elementare despre confidențialitate" informează, practic, utilizatorul rețelei Facebook despre cum își poate controla informațiile expuse.
Schimbările le vor permite utilizatorilor să evite anumite tipuri de publicitate, de pe orice dispozitiv folosit. Deși Facebook a pus mai demult la dispoziție posibilitatea de a controla reclamele pe care le văd pe un dispozitiv anume, această modificare nu se putea reflecta în setările contului, indiferent de dispozitiv.
Noua sa politică de confidențialitate va oferi, de asemenea, mai multă informație despre modul în care date despre localizare, baterie și puterea semnalului - care sunt preluate de aplicațiile mobile - sunt folosite de Facebook. Compania spune că datele de localizare ajută la livrarea unor reclame relevante către utilizatori, iar prin preluarea informațiilor despre baterie și semnal, aplicația se asigură că procesul funcționează în regulă.