Subiecte si baremul de corectare la Matematica si Istorie, BACALAUREAT 2018 au fost publicate pe edu.ro
28 iunie 2018

Subiectele la Matematică de la Bacalaureat au fost publicate de Ministerul Educației. Descarcă din articol subiectele pe care le-au avut astăzi, 27 iunie 2018, de rezolvat absolvenții de clasa a XII-a. Examenul a început la ora 9:00, iar elevii au avut la dispoziție 3 ore pentru a rezolva problemele. Subiectele de BAC la Matematică sunt diferențiate în funcție de profil, astfel că au fost 4 tipuri de cerințe: un tip de subiecte pentru absolvenții de la Matematică-informatică, altele pentru cei de la Științele naturii, Pedagogic învățători-educatoare sau de la liceele tehnologice, relateaza HotNews.

Matematica și Istoria sunt materiile la care absolvenții de liceu au susținut astăzi Bacalaureatul. Aceasta a fost proba obligatorie a profilului, iar tinerii care au terminat Matematică-informatică, liceele tehnologice, profil militar sau specializarea învățători-educatoare au susținut examenul la Matematică. Elevii de la Uman și de la filiera vocațională au dat examen la Istorie.

Subiectele de la Matematică - BAC 2018:

Subiecte Matematică-informatică BAC 2018

Calendar BAC 2018 - sesiunea de vară

25 iunie 2018        Limba și literatura română - proba Ea) - proba scrisă
26 iunie 2018        Limba și literatura maternă - proba Eb) - proba scrisă
27 iunie 2018     Proba obligatorie a profilului - proba Ec) - proba scrisă
  • Examen la Matematică - pentru absolvenții de la profilul real din filiera teoretică, pentru toate profilurile din filiera tehnologică și pentru profilul militar și profilul pedagogic - specializarea învățători-educatoare, din filiera vocațională;
  • Examen la Istorie - pentru profilul umanist din filiera teoretică și pentru toate profilurile și specializările din filiera vocațională, cu excepția celor menționate mai sus;
28 iunie 2018        Proba la alegere a profilului și specializării - proba Ed) - proba scrisă

La această probă, elevul poate opta, în funcție de filiera, profilul și specializarea urmate, pentru una dintre următoarele materii:
  • fizică, chimie, biologie sau informatică – pentru elevii de la profilul real din filiera teoretică, pentru profilul tehnic și profilul resurse naturale și protecția mediului din filiera tehnologicș și pentru profilul militar din filiera vocațională
  • geografie, filosofie, logică și argumentare, economie, psihologie și, după caz, sociologie - pentru profilul umanist din filiera teoretica, pentru profilul servicii din filiera tehnologică și pentru toate profilurile și specializările din filiera vocațională, cu excepția celui menționat mai sus;
4 iulie 2018        Afișarea rezultatelor (până la ora 12:00) și depunerea contestațiilor (orele 12:00-16:00)
5-8 iulie 2018       Rezolvarea contestațiilor
9 iulie 2018        Afișarea rezultatelor finale

Subiectele de la examenul la Istorie susținut astăzi, 27 iunie 2018, la Bacalaureat au fost publicate de Ministerul Educației. Candidații au avut la dispoziție 3 ore pentru a rezolva subiectele. Absolvenții de liceu au susținut proba obligatorie a profilului, adică Istorie - cei de la Uman și de la filiera vocațională, sau Matematică - tinerii care au terminat Mate-info, tehnologic, profil militar sau specializarea învățători-educatoare.

Calendarul Bacalaureatului 2018 prevede că joi, 28 iunie, tinerii susțin ultimul examen: proba la alegere a profilului și specializării. Primele rezultate de la Bacalaureat 2018 vor fi afișate pe 4 iulie, iar cei nemulțumiți de note pot să depună contestații în aceeași zi, între orele 12:00-16:00. Rezultatele finale vor fi afișate de Ministerul Educației pe 9 iulie 2018.

Descarcă Subiectele de la Istorie și baremul de corectare - BAC 2018:

Calendar BAC 2018 - sesiunea de vară

25 iunie 2018        Limba și literatura română - proba Ea) - proba scrisă